Nastavení pošty do poštovního programu

Do poštovního programu (doporučujeme Mozilla Thunderbird) pro správný chod musíte zadat následující parametry:

uživatelské jméno: Vaše celá emailová adresa (tj. včetně @ a obsahu za ním)
heslo: heslo jste obdrželi při zřízení emailu a změnit si ho můžete dle návodu níže
----------------------------------------------------------------------------
server příchozí/odchozí pošty: mail2.idealniemail.cz
POP3 port pro příchozí poštu: 995
IMAP port pro příchozí poštu: 993
šifrování pro příchozí poštu: SSL/TLS
----------------------------------------------------------------------------
SMTP port pro odchozí poštu: 465
šifrování pro odchozí poštu: SSL/TLS

Více toho není k rozchození pošty potřeba.

Nastavení pošty v mobilním telefonu

Nastavení je shodné jako výše uvedné nastavení pro poštovní program. Pouze na některých mobilních telefonech je jinak definováno šifrování a pak je potřeba vyzkoušet, která za nabízených možností bude funkční.

Změna hesla

Minimální požadovaná délka hesla je 8 znaků. Heslo musí obsahovat současně minimálně 1x velké písmeno, 1x malé písmeno a 1x číslo.

Postupujte podle níže uvedených bodů:

  1. přihlásíte se do webového rozhraní pošty
  2. v pravém horním rohu klikněte šipku (ve směru shora dolů) za názvem Vašeho účtu (většinou je to Vaše jméno či emailová adresa)
  3. rozbalí se menu a druhá položka od konce je "Změnit heslo", tj. klikněte na tuto položku
  4. vyskočí nové okno, ve kterém je potřeba zadat nejdříve staré=současné heslo a pak dvakrát za sebou (pro zamezení překlepu) heslo nové
  5. na závěr vše potvrdíte kliknutím na tlačítko "Změnit heslo"

To je vše, Vaše heslo je změněno.

Konfigurace přímo na Vašem PC/notebooku

Pro online konfiguraci Vašeho oblíbeného poštovního programu přímo na Vašem PC/notebooku využíváme program TeamViewer (z licenčních důvodů ve verzi 12). Jedná se o program, který nám umožní se propojit přímo na Vaši obrazovku a vidět vše co vidíte Vy a zároveň umožní i používat klávesnici a myš pro aktivní konfigurační práce.

Cena za práci na dálku je 400 Kč/hod. Počítá se každá započatá 1/4 hodina.

Postup online konfigurace je jednoduchý. Sdělíte nám telefonicky své ID a heslo z programu TeamViewer. My se připojíme a vše potřebné nastavíme.

Pokud tento program aktuálně nepoužíváte nebo používáte verzi novější než je verze 12, tak prosím postupujte podle návodu níže:

  1. podle toho jaký máte operační systém na svém PC/notebooku, tak si zde stáhněte TeamViewer 12 pro rychlou pomoc pro Windows či Mac.
  2. uložte si stažený soubor na disk (např. na plochu či do stažených souborů)
  3. spusťte stažený soubor (dvojklikem na daném souboru či kliknutím na daný soubor a pak stisknutím klávesy ENTER) a případné informace od systému prosím potvrďte
  4. na obrazovce se Vám zobrazí okno, kde bude uvedeno Vaše IDVaše heslo --> oba dva údaje nám prosím telefonicky sdělte
  5. přípojíme s k Vám na displej a budeme moci začít efektivně řešit Vás problém s poštou

Je to jednoduché, rychlé a efektivní řešení.